Edzésekkel kapcsolatos információ


Az edzéseken való részvétel feltétele az oldal alján olvasható Részvételi feltételek, felelősségvállalási nyilatkozat tudomásul vétele és elfogadása.

Az úszóedzést a MOM Sport uszodában tartjuk. A recepción található listán szerepel az adott napra regisztrált klubtagok neve, így az ő belépésük biztosított. A bérelt sávunkhoz tartozó belépő 100 percig térítésmentes, utána az alábbi elszámolás alapján kell a MOM Sport uszoda felé fizetni, de maximum egyórás az edzésünk, ezért öltözéssel együtt is beleférünk a 100 percbe. 100-120 perc között 300 Ft/fő, 120-140 perc között 600 Ft/fő, a 141. perc felett 1000 Ft/fő felárat kötelesek fizetni vendégeink.

Az úszó- és spinningedzéseken részt vevők számára ingyenes parkolási lehetőséget biztosítunk a Kongresszusi központ parkolójában. Behajtás a Jagelló út felől. A parkolókártyát a recepción kell érvényesíteni, így 3 óra díjmentes.

A szerdai TF-futópályán zajló edzésekhez kapcsolódó információ: a pályára az üzemeltető felé belé-pőt kell fizetni, amelynek díja 200 Ft.


Edzéstípusaink:

Résztávos edzés: résztáv, azaz meghatározott táv előre megadott számú ismétlése, előre megadott tempóban, rögzített hosszúságú pihenőkkel.

Hegyi futás: azaz emelkedőn felfelé futás: 150-200 méter hosszú emelkedős szakaszok váltják egymást, és elre megadott számú ismétlést végzünk rajta. Felfelé futás erősebb tempóban, lefelé nagyon lassú kocogás.

Hosszú sík futás: emelkedő nélkül, szinte vízszintes talajon végzett, több mint egy órás, egyenletes iramú futás.

Futó technikai tréning: futó technika javítását elősegítő edzés, ahol a futó iskola alap gyakorlataival lehet készség szintőre fejleszteni a futó mozgást.

Úszás technikai edzés: az úszó tudás javítása, hibák korrigálása edzés közben. Cél a hatékonyabb, kímélő, és gyorsabb úszás tudás elérése.

Terepfutás: erdei ösvényeken, kijelölt turista utakon futás, általában nagyobb szintemelkedésekkel tarkítva. Nincs benne aszfalton futás, döngölt talajon zajlik az edzés, néhol köves, esetleg sáros részekkel.

Hegyi kerékpáros edzés, azaz emelkedőn felfelé kerékpározás: Hosszabb, több kilométeres felfelé szakaszok, akár többször is ismételve, aszfalt utakon. Könnyebb áttételt használva, lassabb tempó, de intenzívebb erőkifejtéssel párosulva.

Időfutam kerékpáros edzés: egyenként haladva, nem egymást követve, nagyobb sebességgel kerékpározás. Leginkább sík, aszfalt utakon.

Hosszú, sík kerékpáros edzés: Hosszabb, akár több órás, csoportban tekerés, kevesebb emelkedővel.